Utmärkt kundservice

Om du har några frågor angående köp i webbutiken, produkter eller din beställningsvarar vår kundservice på alla dina frågor snabbt och tillfredsställande. Med fokus på kundkomfort, anställer Lyxfönster bara kompetenta och professionella konsulter. Således erbjuds det utmärkt kvalitet i varje steg vid köp hos Lyxfönster.

Vi hjälper dig att välja önskad produkt från ett brett sortiment, gör inköpet av produkterna lätt och förståeligt samt ger svar på alla frågor gällande din beställning.

Kontakta oss via e-post info@lyxfonster.se.

Lyxfönster skall svara på frågor från kunder via e-post inom 48 timmar från det att förfrågningen mottagits*. Om frågan inte kan besvaras inom 48 timmar skall kunden meddelas om detta inom 48 timmar och företaget skall då meddela orsaken till fördröjningen när konsumentens fråga kan besvaras. Vanlig svarstid brukar vara inom 1h vardagar mellan 9-17 

* (Gäller endast förfrågningar som berör faktiska köp eller beställningar och under vardagar, svaret skall vara personligt).

20% bättre pris när du köper online
Handel på internet är bekväm och lönsam
Snabb leverans
Nya fönster och dörrar på bara 6 veckor
Fråga oss